Стив Жобсоос суралцах МАРКЕТИНГИЙН 10 хичээл 3


ҮЗЭЛ БАРИМТЛАЛТАЙ БАЙ!
1977 онд Apple-ийг анх байгуулагдахад Стив Жобс болон Майк Маркула нар компанийнхаа цаашид дагаж мөрдөх гол гурван үзэл баримтлалыг гаргаж байжээ. Үүнд:
1) Хэрэглэгчдээ ойлгож мэдрэх
Энэ нь хэрэглэгчдийг юу хүсч байгаагаа ч өөрсдөө мэдэхээс нь урьтаж тэдний хэрэгцээг хангах, тэдний дунд эрэлт бий болгож чадах гайхалтай бүтээгдэхүүн шинээр хийхийг хэлж байна.

2) Маш цөөн төрлийн гайхалтай сайн бүтээгдэхүүнүүд хийх 
Бусад технологийн компаниуд компьютеруудаас гадна бүх төрлийн гэр ахуйн электрон бараа, эрчим хүчний төхөөрөмж гээд л олон салбарт мянга мянган бүтээгдэхүүн хийдэг. Ингэснээр зах зээлээ хүчтэй тэлж чаддаг ч аль ч салбарт нь хамгийн шилдэг нь байж чадахаа больдог. Энэ нь хүчээ тарамдуулсан хэрэг юм. Харин Apple-ийн хувьд ширээний компьютер, зөөврийн компьютер, гар утас, хөгжим тоглуулагч буюу iPod, таблет компьютер гэх мэт хоорондоо уяалдаа холбоотой цөөхөн зах зээлд ажиллан, тэндээ хамгийн шилдэг нь байж чадаж байна.

Үргэлжлэлийг энд дарж уншина уу
Эх сурвалж: Photonews.mn
  • Манай сайт таалагдсан бол лайк дараарай

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд unen.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. 

Сэтгэгдэл (0)