Sales & Service Борлуулалт үйлчилгээний хосолсон сургалт

Борлуулалтаа зохистой хэмжээнд өсгөж, үйлчилгээгээ хэн бүхний сэтгэлд нийцүүлж, ажилтнуудаа хангалттай хэмжээнд идэвхжүүлэх БОЛОМЖ  бий. Энэ бол УР ЧАДВАРЫГ нь нэмэгдүүлэх замаар гүйцэтгэлийг нь нэмэгдүүлэх боломж. Борлуулалт, үйлчилгээ бол байгууллагын оршин тогтнох амин сүнс. Борлуулалт, үйлчилгээний амин сүнс нь ажилтны ур чадвар. Борлуулалт болон үйлчилгээний ажилтнуудынхаа ур чадварыг нэмэгдүүлэх замаар байгууллагынхаа үр дүн гүйцэтгэлийг нэмэгдүүлэх нь удирдлагын болоод эздийн өмнө тулгамдаж буй асуудлын нэг мөнөөс мөн. Тэгвэл эдгээр асуудлыг шийдвэрлэх ажилтнуудын борлуулалтын ур чадварыг нэмэгдүүлэх, үйлчилгээний чанарыг сайжруулахад чиглэсэн БОРЛУУЛАЛТ болон ҮЙЛЧИЛГЭЭний 6 цагийн сургалтыг санал болгож байна.

СУРГАЛТЫН ХӨТӨЛБӨР

ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ЗАН ТӨЛӨВ, БОРЛУУЛАЛТЫГ НЭМЭГДҮҮЛЭХ АРГА ЗҮЙ

Хэрэглэгчийн зан төлөв

Худалдан авагчдын шийдвэр гаргах онцлогууд

Хэрэглэгч нэмэгдүүлэх арга зүй

Шууд маркетингийн арга техникүүд үр дүнтэй ашиглах нь

БОРЛУУЛАЛТЫН АРГА ТЕХНИКҮҮД

Хэрэглэгчтэй уулзалт хийх алхмууд

Бараа бүтээгдэхүүний танилцуулга

ЯТГАН БОРЛУУЛАХ, ХЭРЭГЛЭГЧИЙН ТАТГАЛЗЛЫГ ДАВАН ТУУЛАХ, ХЭРЭГЛЭГЧИЙГ ХАЛАМЖЛАХ НЬ

Ятган борлуулах арга зүй

Эсэргүүцэл, татгалзлыг шийдвэрлэх нь

Нэгж борлуулалтын дуусгах процесс

Хэрэглэгчийг халамжлах нь

ҮЙЛЧИЛГЭЭ

Үйлчилгээний тухай үндсэн ойлголт

Үйлчилгээний ангилал

Хэрэглэгчийн сэтгэл ханамжийн ач холбогдол

Хэрэглэгчийн хүлээлтийг давуулах нь

 

Сургалт 2017 оны 07-р сарын 29-ний өдөр 10:00-17:00 цагийн хооронд хичээллэнэ.

Сургалтын талаарх дэлгэрэнгүй мэдээллийг 70001123, 94061123 дугаараас лавлана уу.

Цахимаар бүртгүүлэх бол энд дарна уу

  • Манай сайт таалагдсан бол лайк дараарай

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд unen.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. 

Сэтгэгдэл (0)