SERVICE EXCELLENCE - Үйлчилгээний ур чадвар сайжруулах сургалт

Аливаа байгууллагын үндсэн бүтээгдэхүүн нь үйлчилгээ, түүний чанар стандарт юм.

Хэрэглэгчийн 76% үйлчилгээний ажилтны хандлага, харилцаа, ур чадвараар тухайн байгууллагыг үнэлдэг. Байгууллагын нүүр царай болсон үйлчилгээний ажилтны мэргэжлийн ур чадварыг нэмэгдүүлэхэд чиглэсэн сургалтыг бид танилцуулж байна.

 

Богино хугацааны үр дүнтэй энэхүү сургалтад хамрагдсанаар, ҮЙЛЧИЛГЭЭНИЙ:

Ажилтны харилцаа, хандлага

Ажилтан гэж хэн болох

Стандартыг хэрхэн бий болгох

Ур чадварыг жишээ, дасгал ажиллан сайжруулна.

 

Сургалт 2018 оны 04-р сарын 18,19,20-ны өдөр 14:00-17:00 цагийн хооронд JS Tower-ийн 602 тоотод зохион байгуулагдана.

 

Нэмэлт мэдээллийг 70001123, 94071123, 94061123 дугаарын утсаар холбогдож авна уу.

  • Манай сайт таалагдсан бол лайк дараарай

АНХААРУУЛГА: Уншигчдын бичсэн сэтгэгдэлд unen.mn хариуцлага хүлээхгүй болно. Манай сайт ХХЗХ-ны журмын дагуу зүй зохисгүй зарим үг, хэллэгийг хязгаарласан тул Та сэтгэгдэл бичихдээ бусдын эрх ашгийг хүндэтгэн үзнэ үү. Хэм хэмжээ зөрчсөн сэтгэгдлийг админ устгах эрхтэй. 

Сэтгэгдэл (0)